top of page

הדרכות פונטים: פונט לואיזה

פונט עברית לבבי בהשראת כתב מכחול (Brush Stroke) באנגלית | איך להשתמש בו במיטבו


פונט לואיזה עוצב בהשראת כתב מכחול לטיני - brush stroke - טרנד טיפוגרפי שמאוד פופולרי בעיצוב באנגלית לאחרונה.


הרבה פעמים רואים מעצבים דוברי עברית נוטים לעצב באנגלית כדי להשיג את הנראות הטרנדית - מעכשיו יש לכם מענה גם בעברית.


האותיות הבסיסיות של הפונט נבנו לפי החוקיות של כתב מכחול; משיכה למעלה (UPSTROKE) דקה ומשיכה למטה (DOWNSTROKE) עבה, עובי שכמובן מותאם לכל ארבעת המשקלים בהתאם.


טמונים בפונט כמה וכמה הפתעות מקסימות, עם מלא אפשרויות לעיצוב. אנחנו רוצים לוודא שרוכשי פונט לואיזה יכירו את כולם, כך שתוכלו להפיק את המירב מהפונט הכיפי הזה.



בזמן הקלדה, הסט הדפולטיבי של תווים יופיעו. בנוסף לאותיות האוטומטיות, לכל אות מובנית גם 4 גרסאות נוספות: תחליף ללא חיבור, אות עם סלסול, אות עם סוואש לב צמוד, ואות עם סוואש לב ארוך (שיכול להתחבר לאות הבאה - עיצוב רומנטי לחתונה מישו?)

**התווים המיוחדים האלה, שגם נקראות ״stylistic alternates,״ מובנות לתוך הפונט כפיצ׳ר של OTF - כלומר, הם יעבדו ויהיו נגישים למעצב רק דרך תוכנות שתומכות במאפיינים של OTF.**

תו הטילדה [~] מעוצב כסוואש לב, ותוכלו לחבר רצף טילדות (עם טרקינג 0) לשורת לבבות מתחברים כמו רואים כאן למעלה


חשוב!

בפונט עם כל כך הרבה גרסאות של האותיות וסוואשים מתחברים, לא תמיד החיבור או הריווח בין האותית ייראה חלק כשמחליפים בין האופציות. יש מספר ליגטורות שיעבדו אוטומטית לתקן את החיבורים בשבילכם, אבל מומלץ מאוד לשחק עם הקרנינג כדי לוודא שהכל נראה פיקס!


*טיפ!*

פונט לואיזה עוצב כזוג לפונט לימונית, ולכן הם יושבים ביחד בול. לימונית תעביר את המסר בפשטות ולואיזה את הרגש בלבביות. ממש זוג שמשלים אחד את השני, לא? רוכשים של שני הפונטים ביחד יקבלו הנחה אוטומטית של 15%.

bottom of page