top of page

הדרכות פונטים: פונט דפדפת

פונט עברית אנגלית עם שרבוטים וניקוד, שיעשה חשק לעצב סיכומי שיעור אזרחות סתם, בשביל הכיף


בואו להכיר את פונט דפדפת!

הפונט הכי חדש באתר ותכלס, (עם כל האהבה שבעולם לשאר הפונטים האהובים באתר) האובססיה החדשה שלנו. פונט דפדפת עושה חשק לחזור לתיכון רק כדי לעצב סיכומי שיעור, סתם לכיף. הפונט עוצב ברוח כתב יד מוקפד, בדפוס וגם בכתב, ושניהם במשקל רגיל ומשקל בולד. כל המשקלים יוכלו לשמש בכותרות, תתי כותרת, או פסקאות של טקסט. לא רק זה, אבל הם גם מלווים מושלמים אחד לשני.


פונט דפדפת גם כולל הפתעות משורבטות קטנות -

דודלס, לבבות, וחיצים בכל המשקלים. כדי לוודא שנוכל להשתמש בדודלס, קודם נצטרך לוודא (דרך חיפוש זריז בגוגל) שהתוכנה שעובדים בה תומכת בOTF או, OpenType Features. (ייתכן שהדודלס יעבדו גם בתוכנות אחרות שלא תומכות בOTF במאה אחוז, אבל יהיה יותר קשה לשלוט בהם או לבצע troubleshooting במידת הצורך.)


ניתן לגשת לדודלס ואייקונים דרך חלונית התווים שיש בתוכנות כמו אדובי אילוסטרייטור, פוטושופ, או אינדזיין. מיקום מדויק תלוי בתוכנה, אבל רוב הזמן ניתן להגיע ככה, דרך תפריט החלונות: Windows ( > Type ) > Glyphs

חלק מהתווים החמודים הללו מתוכנתים בפונט כליגטורות (חיבורי תווים), אז אם תרצו, גם ניתן להקליד אותן ישירות לתיבת הטקסט מבלי למצוא את חלונית התווים. הנה טבלה של הדודלס שיופיעו כאשר סימון הליגטורות (fi) דלוק בחלונית הOpenType- ולרוב, כשכיוון הפסקה (¶) מוגדר כ-שמאל לימין, או LTR, הכיוון של כתיבה לטינית.

Hebrew font with doodle icons

הכי נוח לגשת לחיצים דרך חלונית התווים, אבל אם עובדים בתוכנה שאין לה כזו, יכול להיות שיש פתרון עקיף - חפשו בגוגל ״איך להקליד חיצים״ עבור מערכת ההפעלה שלכם, ותעקבו אחרי ההדרכות הרלוונטיות למחשב ולתוכנה שאתם עובדים בו.


bottom of page